Mnogi nutricionisti, zaljubljenici u zdravu hranu ili samo oni koje vole fino papati reći će Vam da je mediteranska prehrana najbolja.

Zeleno lisnato povrće, voće, morski plodovi, maslinovo ulje, rajčice, sir, med, bosiljak, češnjak, crveni luk, ječam… Sve su to namirnice koje čine temelj mediteranske prehrane. I ako se slučajno „ogriješite“ malčice prevelikom porcijom, teško da će Vam to Vaš organizam uzeti za zlo.

Planetarno poznata Kleopatra, originalno grčkog podrijetla je recimo koristila maslinovo ulje za apsolutno sve za što se može koristiti. Pa čak i više. Rezultiralo je to prekrasnom kožom, kosom i noktima. Činjenica je to bez pretjerivanja.

Tako da bez grižnje savjesti do mile volje možete koristiti maslinovo ulje, češnjak ili rajčicu.

TJESTENINA NA MEDITERANSKI

  1. Na maslinovom ulju popržiti malo nasjeckanog češnjaka i nasjeckane rajčice.
  2. Kuhanu tjesteninu sljubiti s zajedno s prženim češnjakom i rajčicom te malo popirjati.
  3. Dodati feta sir narezan na kockice, malo nasjeckanog bosiljka (ako nema svježeg poslužit će i sušeni) i malo parmezana.
  4. Prebaciti tjesteninu na tanjur i dodati koju svježu cherry rajčicu koju smo prethodno prepolovili.
  5. Preliti s malo hladnog maslinovog ulja preko jela.

Za one koji vole sljubiti dobru kapljicu s jelom, ovo prekrasno, nenametljivo jelo najbolje će pristajati nekom mladom, voćnom vinu poput debita.

Dobar tek!